• Ürituste kalender

    << juuli 2020 >>
    ETKNRLP
    29 30 1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31 1 2
  • Tulemas | toimumas

  • Uudiste arhiiv:

Palume kõigil õpilastel endale või lapsevanematel oma lapsele registreerida eKooli konto, kui seda seni veel pole.

[täiendatud 23.03.2020]

Seoses kooli üleminekuga distantsõppele on vajalik, et igal õpilasel oleks isiklik eKooli konto. Seda nii õppetöö efektiivsemaks korraldamiseks kui näiteks eKooli konto sidumiseks Opiq õpikeskkonnaga. Lapsevanema konto selleks ei sobi.

eKooli konto loomiseks on esmalt vajalik õpilase isikliku e-posti ehk e-maili konto olemasolu. Kui seda pole seni loodud, tuleb seda teha enne eKooli konto registreerimist.

E-posti konto võib luua näiteks gmail.com, outlook.com, online.ee, mail.ee või mõnda muusse keskkonda, mida ise eelistate. Gmail.com ja outlook.com kontode loomisel on lastele ealised piirangud. Juhised lapsevanemale oma alla 13-aastasele lapsele Gmaili või Microsofti konto loomiseks on nüüd → siin ← olemas.

Kui e-posti konto on olemas, peate olema kindel, et sinna saabuvaid kirju ka vaatama pääsete. Kontrollige, et kasutajatunnused ja paroolid on meeles ja töötavad, proovige sellele e-posti kontole sisse logida.

  • Registreerige eKooli konto ekool.eu avalehel, klõpsates lingil „Loo konto”. Pärast kõigi nõutavate andmete sisestamist saadab eKool registreerimisel sisestatud e-posti aadressile kinnituskirja. eKooli konto aktiveerimiseks tuleb avada selles kirjas sisalduv link.
  • Logige sisse oma e-posti kontole, leidke eKoolist saabunud kiri (kontrollige ka rämpskirjade ehk spämmi kausta), klõpsake kirjas sisalduval lingil. Oodake, kuni veebilehitsejas (brauseris) avaneb eKooli lehekülg teatega, et konto on loodud/aktiveeritud.
  • Järgmiseks tuleb värskele eKooli kontole sisse logida ja üles otsida Ridala Põhikool: klõpsake vasakus servas oleval suurel „+” nupul, sisestage otsingusse „ridala” ja klõpsake kaardil leitud Ridala Põhikooli märgil. Õpilasel tuleb järgmiseks klõpsata lingil „Olen õpilane...”, sisestada avaneval leheküljel veel puuduvad andmed, märkida nõusolek koolile oma andmete saatmiseks ja klõpsata nupul „Saada taotlus”.
  • Kool vaatab saadetud taotlused läbi esimesel võimalusel, iga taotlus tuleb kinnitada käsitsi. Nii et pole mõtet ootama jääda, et ligipääs tekiks kohe pärast taotluse saatmist. Et praegu on tegemist erilise vajadusega, siis üritame taotlused läbi vaadata vähemalt paar korda ööpäevas, sh nädalavahetusel.

Õpilastel, kellel on ununenud eKooli parool, saavad selle väga lihtsalt taastada eeldusel, et nad pääsevad endiselt ligi eKooli konto loomiseks kasutatud e-posti aadressile. Selleks tuleb vaid klõpsata eKooli avalehel lingil "Unustasid parooli", sisestada järgneval leheküljel oma eKooli kasutajatunnuseks olev e-posti aadress ja oodata eKoolist sellele aadressile parooli taastamise kirja saabumist. Kirjas sisaldub link, mille avamisel saab õpilane luua uue eKooli parooli.

[↓ muudetud 23.03.2020 ↓]

Kui on ununenud, millise e-posti aadressiga sai kunagi eKooli konto loodud ja Ridala koolis olevaid andmeid vaadata, siis küsige seda kas klassijuhatajalt või Ridala kooli e-kooli administraatorilt.

Kui ka eKooli konto registreerimiseks kasutatud e-posti konto parool on ununenud või isegi e-posti aadress meelest läinud, siis sõltumata neist saavad ID-kaardiga õpilased eKooli sisse logida ID-kaardiga, Mobiil-ID-ga või SmartID-ga (kui see on loodud); Pangakontot omavad õpilased saavad eKooli sisse logida oma internetipanga kaudu.

Juba sisseloginuna saab parooli muuta klõpsates lehe ülaserva paremal poolel oleval hammasrattal, siis jaotisel "Kasutajakonto seaded" ja real "Salasõna" oleval lingil "Muuda".

Samamoodi saavad need õpilased vajadusel muuta ka enda kasutajatunnuseks olevat e-posti aadressi, klõpsates real "Kasutajatunnus" linki "Muuda".

[↓ lisatud 23.03.2020 ↓]

Kui vana eKooli konto juurdepääsu taastamiseks ühtegi eelnimetatud võimalust pole, võib luua täiesti uue eKooli konto. Sellisel juhul annab eKool pärast andmete sisestamist hoiatuse, et sama isikukoodiga konto on juba olemas ja annab võimaluse uue konto loomisega jätkamiseks või katkestamiseks. Kui vanale kontole ligipääsu taastamise võimalused puuduvad, siis tuleb loomulikult hoiatusele vaatamata jätkata.

Palun arvestage, et eKooli kasutajakontode haldus ei kuulu eKooli süsteemis kooli administraatori õiguste hulka, tal ei ole mitte mingit võimalust ühegi konto andmeid muuta ega kontosid kustutada.

eKoolis on nüüdseks olemas kõik eelnimetatud võimalused kasutajatel endil olemasolevale kontole iseseisvalt ligipääsu taastamiseks või uue konto loomiseks ja need tõepoolest töötavad. Juhul kui tekib mingi tõrge ja näete veateadet, siis palume üles märkida see teade ja tegevus, mille käigus see tekkis ning koolile sellest teada anda. Juhul kui teade ja kirjeldus on piisavalt arusaadavad, saame selles osas kas nõu anda või teate edastada eKool AS töötajatele.